Danas predstavljanje monitoringa medija u predizbornoj kampanji

Centar za izborne studije (CIS) predstaviće danas u Sarajevu rezultate medijskog monitoringa odabranih političkih subjekata za Opšte izbore 2018. u Bosni i Hercegovini.

Osnovni cilj ovog projekta jeste da podstakne političare i političke stranke da fokusiraju svoje kampanje na stvarne probleme građana u BiH.

Centar za izborne studije u periodu trajanja predizborne kampanje, od 7. septembra do 5. oktobra 2018. godine prati 14 odabranih političkih stranaka i 14 kandidata za Predsjedništvo BiH, kroz pet dnevnih novina, tri javna medijska servisa, tri Internet portala, dvije novinske agencije i Internet portale odabranih političkih stranaka, a na osnovu sedam oblasti definisanih kao prioritetne za građane Bosne i Hercegovine.

Više detalja o samoj metodologiji, strankama, medijima i prioritetnim oblastima koje prate, kao i rezultatima monitoringa danas će u Sarajevu predstaviti članovi projektnog tima, koordinatorica projekta i izvršna direktorica Centra za izborne studije Lajla Zaimović Kurtović, voditeljica istraživanja Medina Mujić i viši istraživač Anes Makul.

Budući da se ovaj projekat implementira još od 2006. godine i da je ovo već četvrti ciklus Opštih izbora u BiH koji ovaj projektni tim prati, prilikom predstavljanja finalnih rezultata monitoringa, biće moguća i komparativna analiza sa predizbornom kampanjom prethodnih ciklusa opštih izbora u BiH, stoji u najavi ovog događaja.