Pet razloga zašto se aplikacije sve više koriste za učenje stranih jezika

Ljudi sve više koriste tehnologiju kako bi učili strane jezike. Zašto je učenje temeljeno na aplikacijama toliko popularno i koje prednosti ima nad tradicionalnim metodama?

Jezički stručnjaci iz Babbela su 2007. godine nastojali učiniti učenje jezika lakim, efikasnim i dostupnim svima. Četiri osnivača Babbela su za 10 godina okupili više od 400 jezičkih entuzijasta, među njima i lingviste, učitelje, poliglote i autore različitih sadržaja. Oni proizvode kurseve za 14 različitih stranih jezika.

 

Rezultat je sljedeći: milioni ljudi plaćaju da nauče jezik uz pomoć njihovih aplikacija i broj raste svakodnevno. Naveli su pet razloga zašto je učenje jezika putem aplikacija postalo popularno.

Ljudski resursi

Iza svake kvalitetne aplikacije stoje kvalitetni ljudski resursi, bilo da je riječ o učenju španskog, poljskog ili bilo kojeg drugog jezika. Usto, njihova stručnost ne bi mogla doći do izražaja bez bez potencijala za inovacije. Upravo to je idealna kombinacije za online svijet učenja stranih jezika.

Proizvod i usluga

Učenje uz pomoć aplikacija ima nekoliko prednosti. Prije svega, praktično je u gotovo svim prilikama, kako ujutro kada se tek probudite tako i navečer kada želite sastaviti emocionalnu poruku voljenoj osobi.

Njemačka gramatika se ponekad može činiti kompliciranom, kao što se neke od francuskih riječi uopće ne čitaju onako kako se pišu. Upravo to je prednost aplikacija, u jednostavnosti korištenja.

Svrsishodnost učenja

Svako ima svoj razlog zašto želi naučiti strani jezik. Mnogo ljudi odustaje zbog osjećaja da nisu napredovali koliko su željeli. Aplikacije omogućavaju korisnicima da vide u kojoj su fazi učenja.

Više frontova

Korisnici aplikacija nikada neće učiti jezik samo putem jedne aplikacije, već će se, uz ostalo, služiti gledanjem filmova, slušanjem muzike ili čitanjem različitih članaka ili knjiga. No, bez dobre osnove je to nemoguće.

Budućnost

Umjetna inteligencija, virtualna stvarnost, proširena stvarnost ubrzo postaje naučna stvarnost. Obrazovna industrija često je zaostajala za drugim industrijama. Aplikacije omogućavaju usvajanje znanja putem novih digitalnih tehnologija.

Individualno učenje, bez strogih obrazovnih procedura, je zaštitni znak informacionog doba.