Privredna komora u fazi završnih priprema dokumentacije za Projekt vizuelnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda putem kojeg će se domaćim proizvodima dodjeljivati znakovi “BH kvaliteta” i “Izvorno domaće”.

Ovaj projekt podrazumijeva kompletnu proceduru od zahtjeva firme za korištenje i upotrebu ovih znakova do izdavanja rješenja o korištenju znakova od mjerodavnih tijela Komore.

Vijeće za vizuelno označavanje i tehničke komisije pri Komori provodit će proceduru provjere uvjeta zainteresovanih firmi, proizvoda i usluga za korištenje i upotrebu znakova kvaliteta i izvornosti te će predlagati rješenja o dodjeli znakova.

Ustanoviti će se i Registar korisnika znakova te grupacija za unapređenje kvalitete i promociju domaćih proizvoda i usluga. O svim ovim procesima brigu će voditi Tim za kvalitetu Privredne komore FBiH.

Znakovi kvaliteta trebali bi garantovati i kvalitet proizvoda, ulijevati povjerenje kod potrošača i osiguravati tim proizvodima lakši prodor na domaća i inostrano tržište.

Komora je detaljno sa svojim strateškim partnerima i suorganizatorima i razradila koncept ove kampanje i organizirati će deset akcija u svim kantonalnim centrima u vremenu od 9. juna do 7. jula, poštujući sve propisane sigurnosne i epidemiološke mjere.

Prva promotivna akcija organizuje se u Tuzli 9. juna u saradnji sa jednim od strateških partnera akcije, firmom Bingo (Bingo City Center – Tuzla).

Namjera je da se ova kampanja provodi svake godine u svim kantonima, ali svake godine u drugim općinama i gradovima. U prvoj godini provođenja ove kampanje odlučili smo se za kantonalne centre – saopćeno je iz Privredne komore FBiH.