Jedan detalj neophodan je za gubitak kilograma

Dijetetičari navode da je važno napraviti prioritete ako želite izgubiti učinkovito težinu. Nažalost, pojedinci ovaj važan nutricionistički savjet lako zanemaruju.

Droktor Ben Bikman vodi laboratoriju za biologiju i fiziologiju na Univerzitetu Brigham Young i bavi se istraživanjem koje je fokusirano na inzulinsku rezistenciju i sistemske bolesti koje su često povezane s debljanjem i pretilošću .

Među svojim ključnim savjetima, Bikman je naveo da je dovoljno sna važno za upravljanje težinom jer san pomaže tijelu da regulira razinu hormona. Rekao je i da je redovita tjelovježba neophodna u bilo kojem obliku, ali bez kvalitetnog sna, samo vježbanje vjerojatno neće donijeti maksimalnu korist.

Kada je u pitanju dijeta, Bikman je govorio o jednom elementu prehrane za koji je rekao da je “apsolutno neophodan” za uspješno upravljanje težinom, a riječ je o državanju niskog nivoa glukoze u krvi.

Nauka je pokazala jedan razlog za to jer kad je glukoza u krvi – općenito poznata kao “šećer u krvi” – previsoka, tijelo mora pronaći nešto s tim dodatnim šećerom. U toj se fazi višak šećera u krvi pretvara u mast.

Bikman predlaže da se fokusiranje prehrane na proteine ​​i zdrave masti, uz ograničavanje konzumacije šećera, može pomoći u održavanju stabilnosti glukoze u krvi, a istovremeno vam pomaže da se osjećate sito i energično tokom dana.

Nedavni rad objavljen u Journal of American College of Cardiology sugerira da je od djetinjstva važno hraniti se zdravo i ostati aktivan kako bi se kasnije u životu izbjegla metabolička disfunkcija i endokrinološki poremećaji, poput dijabetesa.

 

klix