U Homework HUB-u Dječije kuće upriličeno je obilježavanje Međunarodnog dana obrazovanja. Tom prilikom realizovan je okrugli stol „Quo Vadis, Academia?“
Okrugli stol obuhvatio je nekoliko tema u vezi sa obrazovanjem: Reforma osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja, ”Univerziteti bez studenata/ica”, ”Akademija na autoputu ili trotoaru?”, Rodno i seksualno zasnovano nasilje, EDI (Equality, Diversity, Inclusion) principi u akademiji, Vizija 2030?
Na okruglom stolu kao panelisti_ce govorili su Adna Mesihović (Ministarstvo za nauku, visoko obrazovanje i mlade KS), Jasminka Hasić Telalović (SSST), Adna Softić (Verlab institut), Enida Mostić (Gimnazija Muhsin Rizvić), Amela Hasanović (Peta osnovna škola Ilidža), Nedim Sladić (Fakulteta za meteorologiju i klimatologiju, Univerziteta u Readingu), Aleksandra Đorem (Vijeće mladih Federacije Bosne i Hercegovine), Almina Šatrović (SOS Dječija sela Bosne i Hercegovine), Zada Agić (Asr Education), Refik Šećibović (Institut za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja KS), Mersiha Kolčaković (Ministarstvo za nauku, visoko obrazovanje i mlade KS), Emela Mehmedspahić (Prva bošnjačka gimnazija), Mirela Avdibegović (OŠ “Pofalići”), Adela Velagić (Općina Novo Sarajevo), učenik Tin Bender Dobardžić (Druga gimnazija Sarajevo).
Na dvosatnoj diskusiji donešeni su sljedeći zaključci:
Njegovanje i podrška ženama koje su bogatstvo našeg društva.
Otkriti prilike i mogućnosti za mlade (nadogradnja znanja, edukacije, stvoriti stimulans mladima da se bore za znanje).
Osnaživanje profesora.
Multidisciplinarni pristup je ključ uspjeha.
U odgoju i obrazovanju vrlo je bitan princip cjeloživotnog učenja.
Racionalizacija korištenja modernih tehnologija i njihovo prihvatanje.
Uključivanje raznih aktera u rasprave s ciljem unapređenja.
Jednakost, različitost i inkluzija.
Kompetencije (vještine važnije od teoretskog znanja za “izvrsnost”).
Fokus na rješenje, a ne na probleme!
Izvor: Hub Community