Postoji mnogo institucija koje bi trebale štititi potrošače, ali je malo onih koji to stvarno čine, smatraju u Savjetu potrošača BPK Goražde te naglašavaju da je ova oblast uređena zakonom , koji se u praksi skoro i ne poštuje. Sam zakon o zaštiti potrošača u BiH nalaže da su svi organi koji se bave zaštitom prava potrošača dužni građane upoznati s njihovim pravima. Kada je riječ o Savjetu potrošača smatraju da oni obavljaju svoj dio posla koji je uglavnom savjetodavan.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača neka od osnovnih prava su pravo na informiranost, pravo na mogućnost izbora, pravo da bude saslušan i zastupan, pravo na naknadu štete i kompenzaciju. O ovim pravima predstavnici Savjeta potrošača BPK Goražde će govoriti 20. marta , kada će se u maloj sali Centra za kulturu u 11 sati održati jednodnevna radionica, u skopu obilježavanja svjetskog dana potrošača, čije porijeklo ima u deklaraciji koji je donio bivši amarički predsjednik Kenedi 1962. godine.