Delegacija JP Autocesta FBIH sa članovima Vlade BPK Goražde razgovarali o projektu izgradnje tunela Hranjen.

Prošle sedmice raspisan je tender za prvu fazu izgradnje koja podrazumjeva proboj tunela i postavljanje pregrade što je i najznačajniji, ali i najzahtjevniji dio izgradnje objekta. Cijena izgradnje u prvoj fazi je 70 miliona KM, a rok za izgradnju tunela Hranjen je 36 mjeseci.

“Ja vjerujem da će projekat doći do kraja. Politika je svoje rekla, i poslije ovog politika više nema šta da govori, sad govore procedure, govore izvođači, projektanti i mislim da je ovo projekat koji je najspremniji za realizaciju s obzirom da ne treba više nikakvih odluka. Mi imamo strategiju prometa na državnom, na federalnom nivou, imamo i ovaj objekat, tunel u prvoj fazi, a i u kasnijoj fazi brza cesta je sastavni dio tih stategija, imamo budžet FBIH za 2018.godinu gdje su planirana sredstva, imamo naš plan rada u kojem je to uplanirano i sad više u tom projektu politika ne bi trebala imati neki uticaj, ali ipak ovo je BIH možda se nađe opet neki prostor. Ovo je jako realan projekat, mi imamo sve pretpostavke i zbog toga što je projekat koji je od vitalnog značaja za sam kanton i za grad Goražde i općinu Prača. Mi smo danas u principu postavili puno širu stvar nego što je tunel, za nas je tunel tenderisan, stvar optimizacije samog  projekta će biti stvar koja će se izdešavati nakon odabira najpovoljnijeg izvodjača, a taj najpovoljniji izvođač podrazumjeva da će imati i najpovoljniju trasu. Mi smo zvaničnike kantona upoznali sa dinamikom realizacije cijelog projekta, a to je poluprofil kompletne brze ceste. Za Autoceste ovo je prva brza cesta koja počinje da se radi i mi se nadamo, zato što je sveobuhvatno rješeno pitanje sa svim odlukama relevantnih vladinih institucija, da ćemo vrlo brzo rješavati pitanja i prema Jajcu i prema Tuzli i od Širokog prema Hrvatskoj i naravno pitanje brze ceste za Krajinu”, izjavio je Adnan Terzić, direktor JP Autoceste.

Izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitet nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i pol.

“Ovo je epilog dugogodišnjih aktivnosti koje smo vodili, znamo da je prošle sedmice raspisan tender za izgradnju tunela Hranjen, danas smo od predstavnika Autocesta upoznati sa elementima samog tendera i ovo je jedan bitan trenutak za BPK Goražde i Istočnu Bosnu. Moramo se zahvaliti svima onima koji su nas pratili u ovim aktivnostima,  svima koji su stajali iza ovog projekta,  i ono što je obaveza nas  kao kantona da uradimo sve na imovinsko- pravnim pitanjima i drugim”, izjavio je Emir Oković, premijer BPK Goražde.

U delegaciji JP Autoceste FBiH, bili su i izvršni direktor za projektovanje i građenje Jasmin Bučo, te izvršni direktor za ekonomsko-finansijske poslove Ivica Ćurić, dok je sastanku u zgradi BPK Goražde prisustvovao i premijer Vlade Kantona Sarajevo Adem Zolj.

“Ja sam radostan što je konačno krenula realizacija brze ceste. Sarajevski kanton odavno učestvuje u realizaciji projekata na području BPK, mi smo uradili i dio rekonstrukcije saobraćajnice iz smjera Trnova preko Grebka a učestvovali smo i u finansiranju dokumentacije za ovaj projekat. Tunel Hranejn je glavni dio ove trase  i treba što prije krenuti  sa realizacijom tog projekta. Dobro je što je i Federalna vlada prihvatila finansiranje, ne sumnjam u implementatora Autoceste da će ovo biti uspješno završeno, jer ovo je konačno prvi konkretan korak da se krene u realizaciju ovako značajnog projekta”, kazao je Zolj.