Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu. U tim slučajevima će se korisiti za prolazak vatrogasnih i vozila Hitne pomoći te za evakuaciju ljudi iz saobraćajne cijevi.
Prezentaciju upriličenu u zgradi Vlade BPK Goražde je predstavio izvršni direktor za projektovanje i građenje Jasmin Bučo koji je predstavnike kantonalnih izvršnih i zakonodavnih vlasti uputio u detalje ovog projekta od izuzetnog značaja za žitelje ovog kraja, ali i cijele Federacije.

Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu koja će jednoiposatnu razdaljinu između Sarajeva i Goražda skratiti na 45 minuta. Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 120 miliona KM, a sredstva će biti naknadno osigurana.
Po okončanju ovih radova prve faze ostaje i druga faza, kompletiranje brze ceste na puni profil.
U delegaciji su, uz premijera Okovića, domaćine predstavljali ministri iz kantonalne vlade i rukovodstvo Skupštine. Sastanku je prisustvovao i premijer KS Adem Zolj.
Rok za izgradnju tunela Hranjen je 36 mjeseci. Izgradnjom tunela će se cestovna udaljenost između grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara.