29.03.2023

RTV BPKRTV BPK

  • POČETAK
  • VIJESTI
    • Bosansko-podrinjski kanton
    • Gornje-drinska regija
      • Foča
      • Čajniče
      • Rogatica
      • Višegrad
      • Rudo
    • Bosna i Hercegovina
    • Regija
    • Svijet
    • Sport
    • Biznis
    • Kultura
    • Zanimljivosti
  • DNEVNIK
    • Dnevnik RTV BPK
  • EMISIJE
    • Riječ po riječ
    • Pozitiva
    • Snaga žene
    • Reportaže
    • Magazin 038
    • Obrazovanje za 21 vijek
    • Neki bolji grad
    • Tradicija i biznis
    • TV Ordinacija
    • GŽ – Sport
    • Ramazanski program
    • Sunčani razred
    • Razgovor s povodom
    • Eko alarm
    • Moja čarobna Bosna
    • Za ovaj put
  • PROGRAM
  • SPORT
  • MARKETING
  • O NAMA
  • KONTAKT
  • OGLASI
  • STREAM
  • IZBORI 2018

Radionica o indeksu inkluzivnosti, unaprijediti kvalitet obrazovanja

14. Novembra 2019. Bosansko-podrinjski kanton

U Goraždu je održana radionica o učešću učenika osnovnih škola u implementaciji indeksa inkluzivnosti – metodologije I instrumenta koji pomaže školskim zajednicama da unaprijede kvalitet obrazovanja. Radionicu je organizovalo kantonalno ministarstvo obrazovanja uz podršku Misije OSCE-a u Bosni i Hercegovini.  

Iskustva o provođenju metodologije indeksa inkluzivnosti razmjenili su predstavnici  škola iz Bosanskopodrinjskog (BPK) I Hercegovačko-neretvanskog kantona (HNK) te Republike Srpske (RS).

Arija Lečić, učenica OŠ “Sveti sava” Foča navodi  da je ova metodologija  pomogla učenicima u formiranju kabineta za zajedničko učenje.

“ Kroz ankete indeksa inkluzivnosti smo provjerili I ispostvailo se da učenici više žele da uče u školi zajedno nego sami kod kuće. Tako smo formirali učionicu za učeničku podršku gdje oni zajedno uče I ostvaruju školske ciljeve” – pojasnila je Lečić.

 Tim za indeks inkluzivnosti koji čine učenici,  uposlenici ali I roditelji u OŠ “Fahrudin Fahro Baščelija” u Goraždu sačinili su   razvojni plan I kroz samoprocjenu  odredili prioritete u čijem vrhu je higijena, što je  rezultiralo formiranjem školske eko patrole I niza projektnih aktivnosti koje su poduzeli u toj školskoj zajednici

“ Na inicijativu učenika uređeni su toaleti, podovi u školi I masa drugih aktivnosti u koje su učenici uključeni. Izdefinisali smo deset prioriteta od kojih smo tri razradili detaljno I svakodnevno zajedno sa učenicima, nastavnicima I roditeljima radimo na njima” – istakla je direktorica OŠ “Fahrudin Fahro Baščelija”  Jasmina Djana.

Ocijenila je da je metodologija indeksa inkluzivnosti odlična metodologija po kojoj bi svaka škola trebala raditi svoj razvojni plan te da je posebno važno što uključuje sve sudionike, ne samo menadžment.

“ Ovakav vid metodologije može dati jako velike kompetencije svima I osnažiti I ohrabriti nastavnike, učenike I roditelje u zajendičkom cilju, da se poveća kvalitet obrazovanja” – kazala je direktorica Pedagoškog zavoda BPK Goražde Dika Makota.  

Uz podršku Misije OSCE-a indeks inkluzivnosti je praktično sistemski uveden u gotovo sve škole u Bosni I Hercegovini a razmjena iskustava poput današnje radionice trebale bi dati podstrek osnaživanju ovog sistema I kvaliteta obrazovanja u cjelini.

“ Naš glavni cilj je u jednoj otvorenoj diskusiji govoriti o učeničkom učešću u procesu školskog razvojnog planiranja. Promovišemo jednu humanu metodologiju – indeks inkluzivnosti već godinama jer ona pomaže školskim zajednicama, odnosno svim njneim akterima da podigne razinu tolerancije i poštivnja različitosti u školskoj zajednici” – kazala je   službenica za obrazovanje OSCE – terenski ured Foča Zorica Šarenac.

PODJELI
  • Facebook
  • Twitter
  • Google +
  • Stumbleupon
  • LinkedIn
  • Pinterest

SLUŠAJTE RADIO GORAŽDE UŽIVO

DNEVNIK RTV BPK

REPORTAŽE RTV BPK

Riječ po riječ

POZITIVA

PRATITE NAS NA FACEBOOK-U

RADIO TELEVIZIJA BOSANSKO - PODRINJSKOG KANTONAthemetf
© Copyright 2023, Sva prava zadržana