Kakvim putevima se vozimo najbolje ilustruje primjer iz Rogatice. Prije dvadesetak dana stručnjaci su otkrili da je teško oštećena jedna kolovozna traka na nosećoj konstrukciji mosta preko rijeke Prače na putu prvog reda M114 na dionici Ustiprača – Rogatica.Po nalogu Puteva Republike Srpske radnici „Romanijaputeva“ rade na privremenoj sanaciji dijela mosta, na kome je težina vozila trenutno ograničena na 12 tona.
U saopštenju Puteva Republike Srpske navodi se da je u toku izrada i postavljanje nosača koji će povećati nosivost mosta, a za njegovu trajnu sanaciju se već radi.
Postoji više načina kako će se riješti ovaj problem, a jedan od njih je izgradnja zaobilaznice za teška teretna vozila, gradnjom nasipa na rijeci Prači.
Konačnu riječ će dati struka kao i to da li će se propali željezni nosači skinuti i graditi novi most na postojećim betonskim stubovima.
Trenutno se saobraćaj za vozila do 12 tona nosivosti odvija jednom trakom, a za šlepere je totalno obustavljen. Iako vozaći šlepera iz pravca Višegrada i Foče nemaju alternativni put prema Sokocu i Sarajevu niko od njih nije bio voljan da stane pred kameru.
Podsjećamo da je zbog sanacije tunela prema Dobrom polju od Foče prema Sarajevu privremeno obustavljen saboraćaj.
Most preko rijeke Prače na magistrali izgrađen je 1977. godine i nije izdržao ni 50 godina, a na mostu na Drini u Višegradu, poznatoj Ćupriji, postoje još originalni stubovi i lukovi iz 1577. godine.