U Goraždu održana radionica ‘Razvoj digitalnih kanala’

U okviru Programa utroška sredstava tekućih transfera neprofitnim organizacijama –„Poticaj komorama“ podržanog od strane Federalnog Ministarstva razvoja poduzetništva i obrta, a u organizaciji Obrtničke komore FBiH i Obrtničke komore BPK-a Goražde , jučer je u Goraždu održana jedna od radionica koje su planirane i u drugim kantonima u FBiH.
Predavač radionice pod nazivom „Razvoj digitalnih kanala“ bio je Adi Đukić iza kojeg je 20 godina iskustva u sferi digitalnog marketinga.
Radionica je bila namijenjena obrtnicima iz Bosansko-podrinjskog kantona Goražde s ciljem unapređenja digitalne komunikacije sa kupcima, sa ciljem usvajanja i nadogradnje već postojećih znanja i vještina, te osnaživanja obrtnika u razumijevanju i primjeni digitalnih kanala kako bi unaprijedili svoje poslovanje.
Učesnici radionice su imali priliku da se upoznaju sa značajem prisutnosti na internetu, naročito Google profilom, Facebook Business manager, Instagramom, chat GPT, LinkedIn , te kako ih prilagoditi specifičnim potrebama obrtnika.
Učesnicima je predstavljen način kreiranja sadržaja koji privlači pažnju, savjeti za fotografije, video sadržaj, pisane objave, oglase na Facebook ads manager, predstavljen je način lakšeg plasmana proizvoda na tržište te povećanje vidljivost njihovih obrta.
Praktični dio radionice odnosio se na vježbu kreiranje vizuala, kireiranje profila kupca, gdje su učesnici dobili povratne informacije za svoje ideje, pružene su im osnovne i temeljne informacije, te praktične vještine koje će moći primjenjivati u svakodnevnom poslovanju.
Smatramo da je radionica postigla svoj cilj, bila vrlo uspiješna, sa pozitivnim povratnim informacijama učesnika, te se nadamo da će stečeno znanje doprinijeti njihovom poslovnom uspijehu – istakli su iz Obrtničke komore Federacije Bosne i Hercegovine