Nakon višemjesečnog zastoja nastavljeni radovi na tunelu Hranjen

Foto:avaz.ba
Autoceste FBiH izabrale su nadzor nad radovima na tunelu Hranjen, a riječ je o IPSA Institutu iz Sarajeva, čime je konačno otkočen nastavak radova na izgradnji tunela koji su u zastoju već mjesecima.
Radovi sa južne strane tunela Hranjen su nastavljeni ovih dana, potvrđeno je iz Euroasfalta koji je izvođač radova.

“Uzimajući u obzir složenost projekta koji je potrebno provesti, a isti podrazumijeva i završetak kompletnog procesa eksproprijacije, ishodovanje te sve potrebne suglasnosti, kao i dozvole od nadležnih institucija i ministarstava, izvršen je postupak nabavke za izbor Nadzora nad izvođenjem dodatnih radova na izgradnji tunela Hranjen – Faza I – Nastavak LOT1 u vrijednosti od 350.961,43 KM sa uračunatim PDV-om i dodijeljena je ponuđaču IPSA Institut d.o.o. Sarajevo”, informacija je Autocesta.

Aktivnosti koje se trenutno provode na ovom projektu brze ceste su probijanje tunela Hranjen (51 posto GTC – glavne tunelske cijevi i 51,5 posto STC – servisne tunelske cijevi), zatim nastavak radova tunela odnosno iskop i izrada primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi kao i početak radova na LOT2 odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge. Prema informacijama Autocesta FBiH provode se i aktivnosti na eksproprijaciji za trasu brze ceste Sekcija I (M5 Hrenovica) – ulaz u tunel Hranjen i izlaz iz tunela Hranjen – Pobjeda).

“Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica – Goražde u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen je u potpunosti završena. Između ostalog, u toku je i ishodovanje Urbanističke suglasnosti za preostali dio brze ceste gdje postoje određeni problemi u vezi insistiranja plaćanja pretvorbe zemljišta od strane Ministarstva za privredu BPK Goražda koje još uvijek nije u vlasništvu JP Autoceste FBiH, kao i nemogućnost dobivanja suglasnosti od Privrednog društva UNlS ,”Ginex” d.d. Goražde čiji je većinski vlasnik Vlada Federacije BiH”, navode iz Autocesta FBIH.

Dodaju također da izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitetu nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati svega 45 minuta, umjesto dosadašnji sat I po.

U martu ove godine godine potpisan je ugovor sa Izvođačem Euroasfalt za nastavak radova na probijanju tunela Hranjen i izradi primarne tunelske podgrade, kao i izradi dijela sekundarne tunelske obloge. Vrijednost ugovorenih radova je bez PDV-a 122 miliona i 975.918 KM.